Alla inlägg under augusti 2017

Av Oscar Zia Fans - 30 augusti 2017 20:56

Hej allesammans vi är tillbaka eller jag (1 av oss 3 som hade bloggen förut) Helt sjukt att vi inte har uppdaterat något på 2 hela år? Satt inne på mitt rum och lyssnade på spotify och så kom en gamal Oscar Zia låt upp och från ingenstans började jag tänka på den här bloggen. Googlade på den för att se om den ens fanns kvar eller vad som hänt med den. Såg att den var kvar och kollade igeonom den lite och insåg hur mycket jag faktiskt har saknat det vi och bloggen hade. Testade att logga in och såg att det faktiskt fortfarande är folk som läser (inte jätte många men några) vilket faktiskt chockade mig. Vill bara säga tack till alla som fortfarande läser så TACK SÅ HIMLA MYCKET . 

Bildresultat för oscar Zia Bildresultat för oscar ZiaBildresultat för oscar Zia

Hmm, nu är ju bara frågan ska vi (eller det blir nog kanske bara jag) fortsätta blogga om Oscar, lämna bloggen såhär eller börja använda bloggen som vår/min egen där jag skriver om mina vardagar och så eller kanske köra på båda och skriva om mig själv och sen ha med lite om oscar också!? vad tycker ni? 

hoppas ni har en underbar kväll och får en underbar dag imorgon 

Presentation


Hej Zias! Vi är 3 tjejer som kommer blogga om våran idol Oscar Zia och lite om våra liv.

följ oss gärna på instagram @OscarZiaLovers

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards