Alla inlägg under oktober 2013

Av Oscar Zia Fans - 29 oktober 2013 22:37

vi har bloggat i 1 år och 18 dagar precis idag, helt sjukt vad tiden gått fort kommer ihåg när vi skrev första inlägget "RÖSTA RÖSTA RÖSTA"
 

När vi startade bloggen trodde vi att några få skulle läsa vår blogg (3-4 st) & att vi inte skulle komma så "långt" med bloggen,

jag menar vi har varit med på topplistan några gånger,vi har fullt med underbara folk som kommenterar och skriver massa gulliga saker som "ÄLSKAR ERAN BLOGG" "Ni är bäst" "eran blogg äger". Vi blir ALLTID så glada över att läsa sånna kommentarer.
Helt sjukt att vi har massa underbara personer som tar sig tid att läsa våra inlägg vilket är så himla kul.

Förhoppningsvis kommer vi blogga några år till, och förhoppningsvis följer ni med våran blogg! 
och innan vi avslutar detta inlägget vill vi bara säga TACK till alla ni som läser bloggen, så TACK så himla mycket! 
ha en grym kväll 
  



Av Oscar Zia Fans - 28 oktober 2013 23:13

Helt sjukt.... 

okej nu ska jag berätta nått helt sjukt, som jag seriöst ALDRIG trodde skulle hända, iaf inte mig/oss.... 
kan knappt andas är så sjukt GLAD! men här kommer det --> 

Så jag loggade in på våran Oscar Zia fan konto (www.facebook.com/oscar.ziaalskare)
 kollade alla vänförfrågningar och allt sånt och sen kollade jag meddelande och då fick jag seriöst en HJÄRTATTACK...... nu ska jag komma till själva saken detta inlägget ska handla om Isac Zia (för er som inte vet vem det är så är det Oscar's bror) hade skickat ett meddelade till oss   

   

kan inte fatta att Oscar's store bror skickade ett meddelande till oss, helt sjukt.... ÄR SÅ HIMLA GLAD just nu inget och då menar jag verkligen INGET kan få mig på dåligt humör!
tack så himla mycket Isac du är BÄST   

 
(Snodde Isac's fb bild)

Av Oscar Zia Fans - 11 oktober 2013 15:15

som de flesta vet fyllde Oscar år igår och vi skrev inget inlägg om det, däremot skrev vi Grattis på både twitter och Instagram men här glömde vi att skriva så vi gör ett "Grattis i efterskott" till Oscar! 

GRATTIS I EFTERSKOTT VÄRLDENS BÄSTA OSCAR,HOPPAS DU HADE EN GRYM DAG MED MASSOR AV GRYMA PRISENTER   
VI ÄLSKAR DIG PUSS   

 
(bild från weheartit.com

Av Oscar Zia Fans - 9 oktober 2013 14:37

 

Nu räcker det! 


De här med mobbning förekommer väldigt ofta nu för tiden. Men varför?
Bara för att folk inte har samma hudfärg ,är blyga, har en lite udda klädstil, inte är pinnsmal eller för smala betyder inte att man ska slänga massa dumma kommentarer, dem har ju faktiskt också känslor.
   


Det står överallt i alla tidningar “den tog livet av sig på grund av mobbning” “den hoppade ner framför ett tåg på grund av mobbning” Tänk vad hemskt folk tar livet av sig på grund av er mobbare för att ni sitter och klankar ner på personer som är precis som er. Den ända skillnaden är väl att dem inte ser ut som er i ansiktet , kroppen , längd men dem är fortfarande människor pesic som alla andra. 


Av Oscar Zia Fans - 9 oktober 2013 12:49

Senare idag kommer ett inlägg om mobbning håll utkik!
Hoppas ni kommer läsa, och lämna gärna en kommentar om ni tycker att vi har rätt eller fel! 

-Emma, Linnea Zia

Presentation


Hej Zias! Vi är 3 tjejer som kommer blogga om våran idol Oscar Zia och lite om våra liv.

följ oss gärna på instagram @OscarZiaLovers

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards