Alla inlägg under juni 2013

Av Oscar Zia Fans - 27 juni 2013 22:56

Vi har fått ganska många frågor av er läsare, så vi tänkte att vi ska svara på några av dom!


1. vad heter ni som har bloggen ?(ni behöver inte skriva efternamn) 
Svar: Linnea,Emma och Julia

2. Hur länge har ni gillat Oscar?
Svar: Jag (Emma) & Linnea har gillat honom sen My Camp Rock 2 Julia började gilla honom när han var med i x factor. 

3. Vilka är Oscars officiella sidor?
Svar: hans facebook är: https://www.facebook.com/OscarZiaOfficial?fref=ts twitter: https://twitter.com/oscarzia/ och hans instagram är @OscarZia 

4.Hur lång är Oscar?

Svar: Han är 187 

5. Vet ni om Oscar har ask.fm?
Svar: ja det har han ask.fm/oscarzia 


6. Vad tycker ni om One Direction?
Svar: dom är sjukt bra på att sjunga och sjukt snygga också!

7. Har ni någon Instagarm man kan följa?
ps älskar eran blogg
Svar: @Oscarzialovers (vi följer tillbaka om ni frågar) & tack så mycket det betyder mycket för oss

8. Finns det någon video där man ser Oscar från Camp Rock 2? 
Svar: här har du 3 videos med Oscar från My Camp Rock 2 My Camp Rock 2 - Vendela och Oscar - YouTube My Camp Rock 2 - Oscar i bikten - YouTube Disney Channel Sweden - MY CAMP ROCK 2 : THE FINAL JAM (SCANDINAVIA) - Promo - YouTube

9. Vilken är Oscars favoritfärg?
Svar: Hans favofärg är blå

10: vart hittar ni alla bilder på Oscar. ÄLSKAR BLOGGEN!!
Svar: google,hans instagram, hans twitter & hans facebook, tack så mycket! 

Svarar på fler frågor i ett annat inlägg, hare gött 

PUSS! 
- Emma,Linnea & Julia Zia 

   



Av Oscar Zia Fans - 13 juni 2013 12:48

Gud va skönt äntligen sommarlov, har längtat sjukt länge tills denna dag   
va ska ni göra i sommar då? själv ska jag typ bara ta det lungt hela dagarna och åka till Stockholm med Linnea blir en chill sommar. Hoppas ni får en toppen sommar, hare gött

KRAMAR EMMA ZIA  

bjuder på lite sommarbilder också! (tagna från weheartit)

Tumblrdiptiss diptiss
| Summer time
Tumblr

Av Oscar Zia Fans - 8 juni 2013 22:36

Kollade in några av era frågor, och då hittade jag en som jag tyckte att jag kunde svara på lite snabbt.
Frågan var om vi kunde kolla in deras blogg och det gjorde jag,I alla fall när jag kom in på deras blogg är detta det första jag ser 

 

och det fösta jag tänker på är "Aww va sött av dem" 


Vill bara säga tack till alla er som läser/kommenterar och ställer frågor till oss det betyder så sjukt mycket att ni kollar våran blogg (även fast vi inte bloggar så speciellt mycket längre). 

och sen vill jag (vi)  också säga tack till Jessica och Linnea ( tycker ni kan kolla in deras blogg www.lifebyjessicaandlinnea.bloggplatsen.se hoppas jag länka rätt nu)

ha en bra kväll
- Linnea Zia  

Av Oscar Zia Fans - 3 juni 2013 17:11

(Jag vet detta har inget med Oscar att göra men kände för att ladda upp nått.)

Hoppas ni har mycket sol och värme också, Ha en bra dag!

Kram Emma Zia

Presentation


Hej Zias! Vi är 3 tjejer som kommer blogga om våran idol Oscar Zia och lite om våra liv.

följ oss gärna på instagram @OscarZiaLovers

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards