Alla inlägg under februari 2013

Av Oscar Zia Fans - 25 februari 2013 18:16

Som jag skrev för ett tag sen så jobbade jag med en ny design, och den är klar nu (inte så jätte snygg men). Så jag tänkte att ni skulle få välja vilken design ni vill att vi ska ha på bloggen!     
 här är bilderna ni kan välja mellan! --->


1.
   
(den som vi har nu)

2.

  
(den jag har jobbat på) 

Kommentera gäran eller skriv i fråge grejen (fråga mig) 

Ha en bra kväll 

- Linnea Zia   

Av Oscar Zia Fans - 24 februari 2013 20:25

Hejsan, följ gärna min och min kompis Oscar instagram... @OscarZiaLovers! 
skulle betyda sjukt mycket för oss, om ni vill att vi ska följa er tillbaka är det bara att kommentera under någon bild att vi ska följa er tillbaka så gör vi det  

ha en fortsatt bra kväll 
PUSS!! 

 
(Gamal bild) 
- Linnea Zia   

Av Oscar Zia Fans - 24 februari 2013 11:00

GOOD MORGON! 


Just nu sitter jag och lyssnar på Jalla Dansa Sawa (sjut bra låt). Nörda den hela kvällen igår, och kommer nog nörda den hela dan idag också!   älskar värkligen den låter!! 

har inte så mycket mer att skriva nu... men någon av oss kanske bloggar senare! 

ha en bra dag   


Av Oscar Zia Fans - 23 februari 2013 22:34

Vilka kollade på Melodifestivalen idag? visst var Oscar, Behrang & LouLou sjukt bra!? tråkigt att dom inte kom till final, men dom kom ju till andra chansen vilken är sjukt bra gjort.

har bara en sak att säga till dom: 
- Lycka till i andra chansen     

 


Av Oscar Zia Fans - 23 februari 2013 20:44

Rösta på Jalla Dansa Sawa 09920206 el skicka 06 till 72211

Av Oscar Zia Fans - 21 februari 2013 10:03

God morgon, just nu sitter jag och tittar på nån ninja film med min sjuka lille bror. I alla fall tänkte göra ett inlägg med några bilder på Oscar.



 




Oscar ska vara med i Mello 2013!   
     


 


 


blev bara 5 st bilder, men bloggar kanske senare igen! 

Av Oscar Zia Fans - 20 februari 2013 22:21

Hejsan Zia's, har en liten fråga till er som jag skulle vilja ha svar på,tycker ni vi ska byta design? För jag håller på med en ny design (men det går inte så bra med den...) och jag undrar om ni vill att vi ska byta eller ha kvar designen vi har? 
Lämna gärna en kommerntar el skriv vad ni tycker i fråge grejen (fråga mig)   

Linnea Zia  

Av Oscar Zia Fans - 20 februari 2013 21:45

Hejsan Zias, sorry att vi inte har bloggat på länge men någon har hackat vår blogg. Hon/Han bytte lösen och användarnamn men nu är vi tillbaka igen.      


På tal om nått helt annat, har ni sett att Oscar har börjat blogga? kolla in hanns blogg här sjukt bra   


     


- Juila & Linnea Zia  

Presentation


Hej Zias! Vi är 3 tjejer som kommer blogga om våran idol Oscar Zia och lite om våra liv.

följ oss gärna på instagram @OscarZiaLovers

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards