Alla inlägg under november 2012

Av Oscar Zia Fans - 24 november 2012 18:37

Tjenare Zias 
ville bara säga att Oscar SKA vara med imorgon på Emporia  klockan 12:00 det kommer vara uppträdande och singnerning    

- Linnea Zia   

 
p.s bild från idag! :P 

Av Oscar Zia Fans - 20 november 2012 20:52

Hejsan Zias, tror jag dog lite, sjukt gullig video -->KLICKA 
gud så jäkla söt!! aja det var inte videon jag skulle göra inlägg om jag skulle göra inlägg om datum när Oscar ska spela
2/12 Uddevalla 
6/12 Nyköping
17/12 Norrköping
4/12 Sundsvall   
(vet inte riktigt var nånstans i Uddevalla,Nyköping,Norrköping, Sundsvall men när vi vet det kommer det ett nytt inlägg om det)
p.s han kommer singnera också! 

puss
- Emma Zia   

Av Oscar Zia Fans - 19 november 2012 20:02

Tjenare Zias   Hur mår ni? hoppas ni mår bra!   tänkte bara säga att Oscar INTE kommer vara med och sjunga på Emporia nu i helgen   (24/11) för han skulle vara  i Stockholm!   
*Tummen upp för det* så skrev han att han skulle ha spelningar längre fram i December! :P 



FÖRESTEN har en sjukt viktig sak... för ALLA Zias


den 26/11 tänkte några Zias ha ett Oscar Zia ""Fan event" mer info hittar du/Ni HÄR :P 
 
p.s ni får gärna sprida detta! :P 

Av Oscar Zia Fans - 15 november 2012 19:06

Haha gud hittade denna SÖTA videon med Oscar   
--> checka  

- Linnea Zia   

Av Oscar Zia Fans - 15 november 2012 18:06

Hello everyone!   
Linnea som skriver just nu   är sjukt glad för på min facebook kan jag adda Oscar's riktiga facebook   
måste bara tacka Elli som acceperade min förfrågan om hon inte hade gjort det hade jag ALDRIG kunnat lägga till Oscar, TACK SÅ MYCKET ELLI!     

måste dra nu ska göra SO läxan tills imorgon!   

- Linnea Zia   

Av Oscar Zia Fans - 15 november 2012 17:11

Hejsan Zias o alla andra! 
händer? har precis kommit hem så just nu gör jag typ inget förutom att lyssa på musik då!  själv klart lyssnar jag på Oscar   vår lilla love  tänkte göra detta inlägget efter som vi inte har bloggat på länge!   
Det är många som undrara vad Oscar heter på twitter så jag tänkte svara på det till er, han heter ---> @OscarZia följ gärna honom där, han twittrar så ofta han kan   

Har inte så mycket mer att säga (ps. vi svarar på fler frågor i ett annat inlägg)
puss! 

- Julia Zia   

 
(Gamal bild) 

<3

Av Oscar Zia Fans - 14 november 2012 21:48

Swäg yew!! 
#oscarzia


-Julia Zia   

Av Oscar Zia Fans - 14 november 2012 20:18

Hej igen allesammans   
nu tänkte jag göra ett inlägg om våra Oscar Zia Sidor där ni jätte gärna får adda/följa oss   
Instagram: OscarZiaLovers (följer tillbaka om ni frågar) 
Twitter: OscarZiaLovers, OscarZiaFanSite, TeamOscarZia (följer er om ni frågar om vi kan följa er) 
Facebook: KLICKA HÄR  (accepterar alla)

- Emma Zia   

Presentation


Hej Zias! Vi är 3 tjejer som kommer blogga om våran idol Oscar Zia och lite om våra liv.

följ oss gärna på instagram @OscarZiaLovers

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards