Alla inlägg under oktober 2012

Av Oscar Zia Fans - 28 oktober 2012 19:55

Alltså gud jag dör varje gång jag ser denna bilden.. så sjukt snygg,sexig,het,söt allt samtidigt   
 
Tack Oscar för att du alltid dödar mig med din snygghet    

PUSS // LINNEA ZIA   


Av Oscar Zia Fans - 26 oktober 2012 14:52

Dette inlägget har inget med Oscar att göra!!
ÄNTLIGEN ÄR DET HÖSTLOVE!!   har längtat sen sommarlovet slutade..   
är det bara jag som faktiskt tycket att höstloven är väligt korta liksom 1 vecka.. kunde vara 2-3 veckor minst   
haha, fan va ego jag är   har inget mer att säga nu..  

kram // Emma Zia  

Av Oscar Zia Fans - 26 oktober 2012 10:28

Tjenare Zias, idag tycker jag ni ska rösta på bästa Oscar 099 414 01 eller sms:a Oscar till 72 400 vill verkligen att Oscar ska vara kvar!!     föresten visste ni att han ska sjunga when you say nothing at all ikväll?   
och det är snart bara 9 timmar kvar taggade? det är jag i alla fall   

// Julia Zia   



Av Oscar Zia Fans - 25 oktober 2012 20:40

Hejsan Zias o alla andra, gör ni? själv sitter jag o pluggar engelska..    alltså jag har inte så mycket att skriva tyvärr men sitter hellre här och skriver lite än att plugga engelska   (har pluggat i snart 2 timmar   USCH!!) Har ni gjort idag då? själv har jag suttit hemma och gjort nada (är typ sjuk fast är på väg att bli bättre nu.. och måste nog gå till skolan  imorgon o därför pluggar jag engleska efter som vi har engleksa glossor tills imorgon.. el jag tror det i alla fall) Alltså är det bara jag som typ känner att alla har träffat Oscar, känns som jag är helt alone om att inte gjort det   

men nån gång kanske det händer     hoppas det i alla fall   
Nä men nu har jag inte så mycket mer att säga igentligen hade jag inget att säga alls  haha  
tror fan att detta är vårat tråkigaste inlägg ever o kommer nog alltid vara vårat tråkigaste inlägg ever också.. haha   
aja skit samma nu får ni stå ut med detta inlägget i alla fall   
hejdå alla Zias    o alla andra   

// Emma Zia   

Av Oscar Zia Fans - 25 oktober 2012 12:46

Hejsan Zias, det vår någon tjej som ville att vi skulle göra ett inlägg med Oscars riktiga facebook,twitter och instagram så jag tänkte göra det nu:) annars kommer vi glömma bort det!

Oscars twitter: @OscarZia
Oscars facebook: HÄR 
Oscars instagram:OscarZia 


// Emma Zia   


Av Oscar Zia Fans - 24 oktober 2012 18:43

Oscar är med i Frida, just nu ÄLSKAR jag den tidningen lite mer än vad jag brukar göra;) <3
// Julia

Av Oscar Zia Fans - 24 oktober 2012 14:13

Visste ni att Oscsar har varit med i my camp rock 2? 
HÄR kan ni kolla en sjukt gullig video med Oscar o Vendela.. :) 

HÄR är en till sjukt gullig video med bara Oscar... haha dör så sjukt gullig   


//Emma Zia   

Av Oscar Zia Fans - 24 oktober 2012 13:09

Oscar spelar in veckas låt, den kommer upp på spotify direkt efter programmet på fredag.. det ser vi verkligen fram i mot

// Linnea 

 

Presentation


Hej Zias! Vi är 3 tjejer som kommer blogga om våran idol Oscar Zia och lite om våra liv.

följ oss gärna på instagram @OscarZiaLovers

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards